Rossiyadagi biznes tarmoqlari
Rossiyadagi biznes tarmoqlari
Kitob tavsifi
Yaqinda Rossiyada biznes tarmoqlarini o'rganishga qiziqish keskin oshdi. Bu davlat siyosati manfaatlariga, nazoratni mintaqaviy darajaga qayta taqsimlashga, mintaqaviy biznes muhitida korxonalarning gorizontal aloqalarini o'rnatishga bog'liq. Tarmoqlar ijtimoiy va inson kapitalining ilmiy tushunchalarini ishlashga, ijtimoiy va iqtisodiy aloqalarni va ularning tashkilotlar rivojiga o'zaro ta'sirini birgalikda ko'rib chiqishga imkon beradi. Rossiyadagi ijtimoiy-iqtisodiy o'zaro ta'sirlar an'anaviy ravishda shaxsiy ishonchga asoslanadi, shuning uchun bozor iqtisodiyoti rivojlangan mamlakatlardan farqli o'laroq, oldindan aytib bo'lmaydigan o'zaro ta'sirlarning ulushi juda katta. Tarmoq yondashuvi tashkilotning ichki va tashqi o'zaro ta'sirini o'rganishda qo'llanilishi mumkin. Kitob ijtimoiy tarmoqlar bo'yicha "sotsiologiyada tarmoq o'lchovlari" (M., 2004) asosiy darsligiga qo'shimcha hisoblanadi. Unda turli darajadagi-sanoat, korporativ va shaxsiy biznes tarmoqlarini qurish usullari batafsil tavsiflangan va tahlil qilingan. Ma'lumotlar bazasi sifatida muallif ishtirokida o'tkazilgan miqdoriy va sifatli so'rovlar natijalari, shuningdek ochiq manbalardan olingan matnli ma'lumotlar bazalari ishlatilgan.
Sharhlar topilmadi