Estetik aql. Uni qanday rivojlantirish va biznes va hayotda ishlatish

600 000 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 48 ball

"Estetik aql. Uni qanday rivojlantirish va biznes va hayotda ishlatish" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Estetik aql. Uni qanday rivojlantirish va biznes va hayotda ishlatish

Kitob tavsifi

Hozirgi kunda ko'pchilik iste'molchilarga ko'p narsa kerak emas-biz uchun ma'lum bir narsa uyg'otadigan his-tuyg'ular muhimdir. Biz mahsulot bilan aloqa qilishdan qo'shimcha qiymat olishni xohlaymiz. Shuning uchun estetika biznes uchun juda muhimdir. Polin Braun 25 yil davomida LVMH Shimoliy Amerika bo'linmasini boshqargan (Moet Hennessy Louis Vuitton frantsuz transmilliy kompaniyasi, Christian Dior, Louis Vuitton va boshqalar savdo markalari ostida hashamatli buyumlar ishlab chiqaruvchi mashhur kompaniya). U moda va go'zallik sanoati haqida deyarli hamma narsani biladi. Pauline amin: endi siz birinchi navbatda mahsulotning funktsional xususiyatlari bilan emas, balki mijozlarning his-tuyg'ulari va hissiyotlari bilan ishlashingiz kerak. Muvaffaqiyatli va eng muhimi, bardoshli brendlarni yaratishning yagona usuli. Ushbu kitobda Pauline ko'plab taniqli kompaniyalarning misollaridan foydalanib, estetik printsiplar bilan ishlashning turli xil yondashuvlari biznesni qanday qilib gullab-yashnashi yoki aksincha, fiyasko xavfini oshirishi (agar estetik komponent bilan ishlash yo'lga qo'yilmagan bo'lsa) haqida hikoya qiladi. Bundan tashqari, u estetik intellektni (va shuning uchun shaxsiy uslubni) mustaqil ravishda qanday rivojlantirishni ko'rsatadi: uning nuqtai nazaridan, bu berilgan emas, balki mashq qilish mumkin bo'lgan mahoratdir (garchi bu vaqt va kuch talab qilsa ham). Kitob tadbirkorlar, rahbarlar va jamoalar tarixiga asoslangan bo'lib, ular orasida Louis Vuitton, Tiffany, Chanel, Gucci, Estee Lauder, MAC Cosmetics, Harley - Davidson, Iris Apfel, Jo Mellow va boshqalar bor. Kitob chiplari-Muallif 25 yil davomida Moet Hennessy Louis Vuitton bo'linmasini boshqargan. - Moda sanoatini ichkaridan ko'rish imkoniyati. - Estetik qobiliyatlarni rivojlantirish uchun mashqlar. Ushbu kitob biznes egalari va estetikaning muhimligini biladigan rahbarlar uchun kim uchun. Mahsulot yoki brendni yaratishda ishtirok etadigan har bir kishi uchun. O'zlarining estetik aqllarini rivojlantirmoqchi bo'lganlar uchun. Moda va go'zallik sanoatiga qiziqqan har bir kishi uchun. Muallifdan estetik qiymatni moliyaviy qiymat bilan bog'lash odatiy hol emas. Biroq, mening martaba yo'lim haqida o'ylar ekanman - va men bir vaqtning o'zida Estee Lauder kompaniyalari uchun yangi biznes sotib olishda ishtirok etdim, Avon Products uchun strategiya ishlab chiqdim, The Carlyle Group uchun kompaniyalarni baholash bilan shug'ullandim-men professional muvaffaqiyatlar nafaqat Uorton biznes maktabining MBA diplomiga va men olgan tahliliy ko'nikmalarga bog'liqligini angladim. men Bain & Company kompaniyasida bo'ldim, lekin estetik tamoyillar va ularning biznesga ta'siri haqida chuqur tushunchaga ega bo'ldim. Mening maqsadim sizga biznesda muvaffaqiyat qozonish uchun estetikadan qanday foydalanishni ko'rsatishdir. Va men sizga o'zingizning estetik intellektingizni, ya'ni estetika bilan bog'liq qobiliyatlarni anglash va rivojlantirishga yordam beraman. Men biznesni rivojlantirish va undan moliyaviy daromad olish uchun estetik intellektdan qanday foydalanishni ko'rsataman.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • qattiq qopqoq
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует