Influence marketing. Bloggerlar bilan qanday qilib to'g'ri ishlash kerak
Influence marketing. Bloggerlar bilan qanday qilib to'g'ri ishlash kerak
Kitob tavsifi
Odamlar reklamaga kamroq ishonishadi, undan qochishadi va shunchaki e'tibor berishni to'xtatadilar. Natijada, reklama kampaniyalarining xarajatlari ularning daromadlariga mos kelmadi. Bu yomon yangilik. Va yaxshi xabar shundaki, odamlar boshqa odamlarga ishonishni to'xtatmadilar, ayniqsa ularga yoqsa. Bugungi kunda ko'plab global brendlar o'zlarining reklama byudjetlarining 75 foizini influence-marketing-shaxsiy sahifalar va fikr rahbarlarining akkauntlari orqali tovarlar va xizmatlarni reklama qilish uchun sarflaydilar, ular tomoshabinlarni tezda "qizdirishi" va iste'molchilar talabiga kuchli turtki berishi mumkin. Agar siz hali buni qilmasangiz, boshlash vaqti keldi! Va siz uchun eng yaxshi yordamchi bu kitob influence marketingi orqali iste'molchilarning sodiqligi va brend xabardorligini oshirish bo'yicha bosqichma-bosqich qo'llanma. Uni o'qib chiqqandan so'ng, siz maqsadli auditoriyangizni ko'rishni, kerakli odamlarni tanlashni, eng mashhur shaxslarga yondashuvni topishni, ta'sir o'tkazuvchilar bilan munosabatlarni qanday qilib to'g'ri tuzishni va hamkorlik samaradorligini qanday baholashni o'rganasiz. Kitob barcha sotuvchilar, shuningdek, turli xil biznes egalari va rahbarlari uchun juda foydali bo'ladi.
Sharhlar topilmadi