Innovatsiyalarni monetizatsiya qilish. Muvaffaqiyatli kompaniyalar qanday qilib narx atrofida mahsulot ishlab chiqaradilar
Innovatsiyalarni monetizatsiya qilish. Muvaffaqiyatli kompaniyalar qanday qilib narx atrofida mahsulot ishlab chiqaradilar
Kitob tavsifi
Innovatsiyalar o'sishning eng muhim omilidir. Bugungi kunda kompaniyalar omon qolish uchun har qachongidan ham ko'proq innovatsiyalar qilishlari kerak. Ammo muvaffaqiyatli innovatsiya juda qiyin vazifadir. Dunyoga mashhur Simon-Kucher & Partners Strategy & Marketing Consultants konsalting kompaniyasining hamkorlari mualliflari nima haqida gaplashayotganini bilishadi. Georg Take uning bosh direktori, Madhavan Ramanujam esa San-Frantsiskodagi hamkor. Simon-Kucher & Partners global konsalting kompaniyasi bo‘lib, butun dunyo bo‘ylab 33 ta ofisida 900 ta mutaxassis ishlaydi. U strategiyalar, marketing, narxlar va sotish bo'yicha ixtisoslashgan. 1985-yilda tashkil etilgan kompaniya 30 yillik tajribaga ega va narxlar bo‘yicha dunyodagi yetakchi maslahatchi hisoblanadi. Agar siz bosh direktor yoki rahbar yoki innovatsiyalar va yangi mahsulotlarni ishlab chiqish uchun mas'ul bo'lgan jamoaning bir qismi bo'lsangiz, bu kitob siz uchun. Maxsus texnikalar yordamida siz innovatsiyalarni monetizatsiya qilishni kompaniyangiz DNKsining bir qismiga aylantirishingiz mumkin. Misollar LinkedIn, UBER, Porsche, Optimizely, Drager, Swarovski kabi dunyoning eng yaxshi innovatsion kompaniyalari va yirik farmatsevtika kompaniyalari ushbu kitobda tasvirlangan tamoyillardan qanday foydalanishini ko'rsatadi. Monetizatsiya innovatsiyasi har qanday tashkilotga, har qanday sohaga moslasha oladigan amaliy yondashuvni taqdim etadi.
Sharhlar topilmadi