Neyromarketing. Iste'molchining ongiga qanday ta'sir qilish kerak
Neyromarketing. Iste'molchining ongiga qanday ta'sir qilish kerak
Kitob tavsifi
Inson miyasida olib borilgan so'nggi tadqiqotlarga ko'ra, barcha fikrlar va his-tuyg'ularning 95% biz ularni anglamasdan oldin o'zini namoyon qiladi. Biroq, sotuvchilarning sa'y-harakatlari asosan oqilona ongga qaratilgan va ongsiz ongning ulkan qatlami e'tiborga olinmaydi. Agar siz raqobatchilarni ortda qoldirmoqchi bo'lsangiz, xaridorlaringizning atigi 5 foiziga mahsulot sotishni to'xtating! Zamonaviy Nevrologiyaning mo " jizalari tufayli nafaqat fikrlash jarayonlarini tushuntirish, balki ularga muvaffaqiyatli ta'sir o'tkazish ham mumkin bo'ldi. Xaridorlaringizning miyasi qanday ishlashini tushunganingizda, siz kamroq vaqt va kuch sarflab, ancha yaxshi natijalarga erishishingiz mumkin. Ushbu kitob sizga nevrologiya va xulq-atvor tadqiqotlarini marketing maqsadlariga qanday moslashtirishni va xaridorlarning qaror qabul qilish tartibini tushunishni o'rgatadi.
Sharhlar topilmadi