Neyromarketing. Iste'molchining ongiga qanday ta'sir qilish kerak

362 500 UZS
Sotuvda bor
Narx ballarda: 29 ball

"Neyromarketing. Iste'molchining ongiga qanday ta'sir qilish kerak" ning eng kam miqdori 1.

Archos LLC
Kitobmania-2007 yilda tashkil etilgan va kitoblarni sotadigan elektron do'kon. Bizning...
To'lov turlari
  • — Naqd pul
  • — Uzcard, Humo, MASTERCARD va VISA to'lov kartalari orqali
  • — Click to'lov tizimi orqali
  • — Naqd pulsiz to'lovlar
Bizning afzalliklarimiz
  • — Oddiy va tezkor qayta olish. Mahsulotni 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin
  • — SMS xabarnomalar 
  • — Qaytarish va almashtirish 
  • — Turli xildagi to'lov imkoniyatlari 
  • — Eng yaxshi narxlar
Yetkazib berish vaqti va tariflari:

Neyromarketing. Iste'molchining ongiga qanday ta'sir qilish kerak

Kitob tavsifi

Inson miyasida olib borilgan so'nggi tadqiqotlarga ko'ra, barcha fikrlar va his-tuyg'ularning 95% biz ularni anglamasdan oldin o'zini namoyon qiladi. Biroq, sotuvchilarning sa'y-harakatlari asosan oqilona ongga qaratilgan va ongsiz ongning ulkan qatlami e'tiborga olinmaydi. Agar siz raqobatchilarni ortda qoldirmoqchi bo'lsangiz, xaridorlaringizning atigi 5 foiziga mahsulot sotishni to'xtating! Zamonaviy Nevrologiyaning mo " jizalari tufayli nafaqat fikrlash jarayonlarini tushuntirish, balki ularga muvaffaqiyatli ta'sir o'tkazish ham mumkin bo'ldi. Xaridorlaringizning miyasi qanday ishlashini tushunganingizda, siz kamroq vaqt va kuch sarflab, ancha yaxshi natijalarga erishishingiz mumkin. Ushbu kitob sizga nevrologiya va xulq-atvor tadqiqotlarini marketing maqsadlariga qanday moslashtirishni va xaridorlarning qaror qabul qilish tartibini tushunishni o'rgatadi.

Kitob tili
  • O'zbek
Muqova
  • Integral bog'lash
TURBOMARKET
Mamlakat
O'zbekiston

Sharhlar topilmadi

Возможно, вас это заинтересует