Ko'rgazma marketingi. O'quv qo'llanma
Ko'rgazma marketingi. O'quv qo'llanma
Kitob tavsifi
Kitob savdo ko'rgazmalaridan biznesni joylashtirish, targ'ib qilish va rivojlantirish vositasi sifatida samarali foydalanish asoslarini bayon etishga bag'ishlangan. Ko'rgazma marketingining funktsiyalari va vazifalarini tashkilotning umumiy marketing kontseptsiyasi kontekstida yaxlit ko'rib chiqish beriladi. Ko'rgazma marketingi bozor iqtisodiyoti sharoitida korxonaning kuchli tarkibiy qismi va kompleks formati sifatida taqdim etiladi. Kitob marketing sohasida amaliy ta'limni kengaytirish so'rovi, shuningdek, "savdo va sanoat ko'rgazmalari sohasida ko'rgazma faoliyati bo'yicha mutaxassis"professional standartini joriy etishni ilmiy-uslubiy qo'llab-quvvatlash maqsadida tayyorlangan. Darslik MBA, kasbiy qayta tayyorlash va malaka oshirish dasturlari tinglovchilariga (iqtisodiy yo'nalishlar bo'yicha), magistratura va aspiranturaning iqtisodiy mutaxassisliklari bo'yicha tahsil olayotgan talabalarga, marketing fanlari o'qituvchilari va biznes murabbiylariga, shuningdek korxonalar ko'rgazmalarida ishlaydigan xodimlarga qaratilgan.
Sharhlar topilmadi