Bizning marketpleys haqida

08/03/2022

TURBO MARKET sizga moliyaviy xarajatlarni, xavflarni, yetkazib berish kechikishlarini, hujjatlar bilan bog'liq muammolarni kamaytirishga va foydani oshirishga yordam beradi!

 BIZ:

 Xalqaro bozor - keng ko'lamli xizmatlarni taqdim etish! B2B va B2C formatida ishlash, dunyoning 30 dan ortiq davlatlaridan tadbirkorlarni birlashtirgan.

 Xizmatlarning keng spektrini taqdim etish, masalan:

1. Mahsulotlarning keng assortimenti

2. Import xarajatlarini kamaytirish

3. Oson navigatsiya, o'ylangan filtrlar va mahsulotni taqqoslashga ega veb-sayt va mobil ilova

4. Sharhlar va sotuvchilar reytinglari

5. Moslashuvchan to'lov usullari

6. Xavfsizlikni ta'minlash (Surveyyor nazorati)

7. Kafolat bilan tovarlarni kalit topshirish

Bizning bozorimizning asosiy farqi

 Bizning bozorimiz boshqa platformalardan shunisi bilan farq qiladiki, har bir mamlakatda shtab-kvartiramiz, ofisimiz va tovar va tovarlarning eksporti va importi uchun mas'ul bo'lgan hamkorlar jamoasi mavjud.

Biz to'liq javobgarlikni o'z zimmamizga olamiz:

Mahsulotingizni sotish Tovarlaringizni yetkazib berish Tovarlaringiz xavfsizligi bojxona rasmiylashtiruvi Mahsulotingizni reklama qiling Yuk eskorti Tovarlaringiz uchun to'lov Va mahsulotingiz eksporti haqida hamma narsa.  Bizning afzalliklarimiz:

Sotish ko'payishi Xaridorlarni jalb qilish Xalqaro brendning xorijda tan olinishi B2B aloqa va tovarlarni yetkazib berish Qulay to'lov tizimlari Ko'rsatilgan xizmatlar uchun kafolat  

 Xorijiy mamlakatlardagi hamkorlar uchun imkoniyatlar

Tovar va yuklarni eksport va import qilish uchun tashkil etilgan logistika infratuzilmasi. Tovarlarni bojxona rasmiylashtiruvini tashkil etish. Call-markazni tashkil etish Bozor mijozlari menejerlari ofisini tashkil etish. Tovarlarni eksportga jo'natish uchun logistikani tashkil etish Import va mahalliy ulgurji yuklarni qabul qilish va yetkazib berishni tashkil etish Import va mahalliy chakana yuklarni qabul qilish va yetkazib berishni tashkil etish Jismoniy shaxslar uchun chakana tovarlarni saqlash, saralash va yetkazib berishni tashkil etish. Hamkor mamlakatda marketing va reklama. Platformaga yangi mijozlarni topish va jalb qilish. Mamlakatda bozor vakilligini to'liq joriy etish. Hamkor mamlakatning barcha hududlarida bozor vakolatxonasini tashkil etish. Marketplace platformasida ko'rsatilgan barcha xizmatlarni taqdim etish. Bozor mijozlari uchun xavfsizlik va moliyaviy xavfni kafolatlash uchun javobgar. Bozor mijozlar oldida hamkorlarga eksport-import shartnomalari bo'yicha moliyaviy xavfning xavfsizligini kafolatlaydi.

 Savdo xizmatlari

 Savdo xizmatlari - sotuvchi va xaridorning o'zaro hamkorligi, shuningdek, tovarlarni sotib olish va sotishda xaridorning ehtiyojlarini qondirish. Bizning xizmatlar ro'yxatiga quyidagilar kiradi:

- Savdo kafolati

Savdo kafolati ALL4U.MARKET orqali to'lashda onlayn buyurtmalaringizni himoya qilishga xizmat qiladi. - Biznes - Identifikatsiya

Autentifikatsiya va tekshirish “Oltin yetkazib beruvchi” dasturiga a’zolikning muhim tarkibiy qismidir, chunki ular ALL4U.MARKET B2B portalida kompaniyangiz maqomini va vakolatli aloqa shaxsining haqiqiyligini tasdiqlaydi. Autentifikatsiya va tekshirish odatda 1-2 hafta davom etadi, lekin siz taqdim etgan maʼlumotlar yoki hujjatlar toʻliq boʻlmasa yoki tegishli rasmiy yozuvlarga mos kelmasa, koʻproq vaqt talab qilishi mumkin. - Mantiqiy xizmat

Logistika bugungi elektron tijoratda juda muhim rol o'ynaydi. ALL4U.MARKET platformasi jamoasi import qiluvchi xaridorlarga yuk yetkazib beruvchi kompaniyalardan birini tanlash imkoniyatini beradi. - Monitoring xizmatlari

Ushbu xizmat ikkita asosiy toifaga ega:

ishlab chiqarish nazorati. ID tekshiruvi. Ichki ishlab chiqarish nazorati ishlab chiqarish jarayonini doimiy ravishda kuzatib borish va hisobot berishni ta'minlaydi: ishlab chiqarishdan xabardor bo'ling, buyurtmani kechiktirish xavfini kamaytiring, jo'natishdan oldin mahsulot tafsilotlarini ko'ring. Shuningdek, monitoring quyidagilarni o'z ichiga oladi: Ishlab chiqarish holatini tasdiqlash uchun qo'ng'iroq.

id tekshiruvi professional uchinchi tomon xizmat ko'rsatuvchi provayderlar tomonidan mustaqil ravishda amalga oshiriladi. Bizning hamkorlarimiz ishlab chiqarish ob'ektlariga tashrif buyurishadi va mahsulotlarning buyurtma xususiyatlariga mos kelishini tasodifiy tekshirishadi. - Sertifikatlash

Sertifikatlash - bu ishlab chiqaruvchi kompaniyalarga xalqaro ISO (Xalqaro standartlashtirish tashkiloti) sertifikatlarini olishga yordam berish uchun kompaniyamiz tomonidan RIR CERTIFICATION bilan hamkorlikda taqdim etiladigan xizmatdir. Tashkilotimiz quyidagi sertifikatlarni olishda konsalting yordamini ko'rsatadi.

- Tashqi reklama

ALL4U.MARKET platformasi o'z mijozlariga ijtimoiy tarmoqlar va Internet makonida marketing xizmatlarini taqdim etadi. Tashqi reklama - bu ALL4U.MARKET platformasidagi reklamadan boshlab butun dunyo bo‘ylab turli ijtimoiy platformalar orqali reklama bilan yakunlangan to‘laqonli marketing.

- Akkreditiv

Akkreditiv - oluvchi akkreditivni bajaruvchi bankka akkreditiv shartlarida nazarda tutilgan hujjatlarni taqdim etganda, mijozning talabiga binoan bankning uchinchi shaxsga to'lash majburiyati. O'z nomidan akkreditiv ochilgan mijoz-kompaniya odatda akkreditiv bo'yicha to'lovchi yoki ariza beruvchi deb ataladi. Akkreditiv bo'yicha to'lovni oluvchi benefitsiar deb ataladi. Bunday holda, bankning majburiyati etkazib beruvchi va xaridor o'rtasida to'lovning akkreditiv shaklini nazarda tutuvchi asosiy shartnoma bo'yicha tomonlarning majburiyatlaridan ushlab qolinadi. Shunday qilib, bank ular o'rtasida kafillik qiladi.

B2B va B2C o'rtasidagi farq

B2B - "biznesdan biznesga". Xaridor va sotuvchi bozorning professional ishtirokchilaridir. B2C - "Biznesdan iste'molchiga". Sotuvchi bozorning professional ishtirokchisi, xaridor esa iste’molchi (jismoniy shaxs) hisoblanadi. B2B va B2C o'rtasidagi farq:

B2B: uzoq muddatli maqsadlar B2C: qisqa muddatli maqsadlar B2B: maqsadli samaradorlik B2C: reklama va ko'ngilochar maqsadlar B2B: kompaniyalarga tovarlar yoki xizmatlar sotish B2C: jismoniy shaxslarga tovarlar yoki xizmatlar sotish

Garchi ikkala guruh ham mahsulot/xizmatlarni sotish bilan shug'ullansa-da, ular orasidagi farqlar sezilarli.

B2B savdosi mahsulot/xizmat haqida ko'proq texnik bilimlarni talab qiladi. Umuman olganda, B2B savdosi statistik ma'lumotlar va ma'lumotlarni talab qiladi, B2C savdosi esa "bu siz uchun to'g'ri" komponentini talab qiladi. B2B sotuvi odatda shartnomalar va kelishuvlar bilan tugaydi, B2C sotuvi esa bir martalik xaridlarni o'z ichiga oladi.  B2B savdosi standart narxga bog'liq. Agar raqobatchi pastroq narxni taklif qilsa, manfaatdor tomonlar unga o'tadilar. B2C sotuvida mijozlarga xizmat ko'rsatish va sifat, hatto kimdir arzonroq narxlarni taklif qilsa ham, brendga sodiqlikni oshirishi mumkin. B2B sotuvi hajmi sezilarli darajada katta, ammo sotuvlar kamroq sodir bo'ladi, B2C sotuvi kichikroq, lekin tez-tez sodir bo'ladi.