Mahsulot nomi potentsial mijozga/xaridorga mahsulot kartasining asosiy ma'lumotlarini o'z ichiga olishi va yetkazishi kerak.
Mahsulot nomida noto'g'ri tarkib mavjud bo'lsa, bozorning moderatsiyasi mahsulotni bir tomonlama rad etish huquqiga ega.
Jumper
Har xil rangdagi issiq erkaklar jumperlari
Mahsulot xususiyatlari mahsulotning barcha asosiy ko'rsatkichlarini aks ettirishi kerak. Xususiyatlarni ko'rib chiqishda potentsial xaridor uning qanday mahsulot ekanligi haqida aniq tasavvurga ega bo'lishi kerak.
Ishlab chiqarilgan Davlat
Ishlab chiqarilgan mamlakat, jinsi, materiali, o'lchamlari, uslubi, dekorativ elementlar
Narxni ko'rsatgan holda bir tovar birligi uchun ko'rsatish kerak mavjud chegirma (agar mavjud bo'lsa)
Bozor vitrinidagi mahsulotlarni ko'rish qulayligi uchun mahsulot kartalaridagi fotosuratlar tegishli sifatga ega bo'lishi kerak.
1
Oq fon bilan JPEG;
2
Rasmlar nisbati 1:1 boʻlgan PNG, iloji boʻlsa, mustahkam fonda yoki fonda boʻlmagan holda.
Sotuvchida tovarlarning tasvirlari bo'lmagan hollarda sifatli bo'lsa, bozor bu haqda xabardor bo'lishi kerak. Bozor yangi sotuvchilar uchun sodiqlik dasturi doirasida sotuvchi tovarlari tasvirlarining yuqori sifatli katalogini yaratishda yordam berishga tayyor.
Variatsiya — Bular bir yoki bir nechta xususiyatlarda bir-biridan farq qiladigan o'xshash mahsulotlardir.
Misol:
Mahsulot: Har xil rangdagi issiq erkaklar jumperlari
Ushbu mahsulotning o'zgarishi mahsulotning rangi va uning o'lchamlari oralig'iga asoslanadi.
Ma'muriy panel sotuvchiga elektron platformada hisoblarni yuritish va o'z faoliyatini nazorat qilish imkonini beradi.
Sotuvchi o'z mahsulotlarining sotilishini kuzatishi va real vaqt rejimida ma'lumotlarni olishi mumkin bo'ladi.
Ma'muriy panel sotuvchilarga mahsulot katalogida o'zlari ishlashga imkon beradi (yaratish va tahrirlash).
Yangi mahsulot yaratish uchun mahsulotlar sahifasiga o'ting va mahsulot qo'shish jarayonini boshlang.
Umumiy mahsulot kartasi sahifasini yaratish jarayoni bir nechta asosiy qismlardan iborat:
1
Ma'lumot
2
Narxlash
3
Mavjudligi
4
Ko'proq ma'lumot
Umumiy mahsulot kartasi sahifasining axborot qismi nomi, toifasi, narxi, batafsil tavsifi va mahsulotning o'zi tasviridan iborat.
Yuqoridagi barcha maydonlar kontent talablariga muvofiq to'liq to'ldirilishi kerak.
Narxlar/ombor maydonlarini to'ldirishda faqat 5 ta maydon to'ldirilishi kerak:
1
Eski narx - mahsulotlarga chegirmalarni ko'rsatish uchun ishlatiladi. Agar mahsulotning joriy narxi 50 dollar va eski narxi 100 dollar bo‘lsa, u holda do‘kon vitrinasida mahsulot 50% chegirma bilan sotilayotgani ko‘rsatiladi.
2
Zaxirada - bu maydon buyumning zaxirada mavjudligini aniqlash uchun identifikator bo'lib xizmat qiladi. Ha bo'lsa, unda qancha miqdorda.
3
Minimal buyurtma miqdori - bu maydon xaridorga ushbu mahsulotni sotib olish uchun qancha mahsulot sotib olishi kerakligini ko'rsatadi.
4
Miqdorni tanlash ro'yxati bosqichi - bu maydon raqamni belgilaydi bu "+" belgisini bosganingizda so'ralgan mahsulot miqdorini oshiradi (miqdorni oshiring).
5
Mavjud miqdor - Mavjudlik ko'rsatkichi kabi, mavjudlik qancha mahsulot stokda mavjudligini ko'rsatadi va agar xohlasangiz, mavjudlikka aylantirilishi mumkin.
Agar sotuvchi boshqa maydonlarni to'ldirishni xohlasa, muammolarni to'ldirmaslik uchun texnik yordamga murojaat qilishi kerak. Agar ushbu maydonlar noto'g'ri to'ldirilgan bo'lsa, bozor ushbu mahsulotni do'kon vitrini o'chirib qo'yishga haqli.
Sotuvchi tovar yo'qolgan paytda harakatni tanlashi kerak.
Bu"Oldindan buyurtma berish"bo'lishi mumkin, bunda sotuvchi o'z mahsuloti kutilayotgani va sotib olishni xohlayotgani haqida xabar oladi.
Agar sotuvchi “Bildirishnomaga obuna boʻlish”ni tanlasa, xaridor ushbu sotuvchining yangi kelganlari haqida xabardor qilinadi va oʻziga yoqqan narsalarni kuzatishi mumkin boʻladi.
Bu erda sotuvchi bozorda o'z mahsulotini qidirish uchun kalit so'zlarni kiritishi kerak.
Sotuvchi mahsulotga tegishli so'zlar qancha ko'p bo'lsa, qidiruvda mahsulot muammosiz ko'rsatilishi ehtimoli shunchalik yuqori bo'ladi.
Mahsulot uchun SEO yozishda SEO qatori ingliz alifbosi harflari bilan to'ldirilishi kerakligini unutmaslik kerak.
Tovarlar boshqa tillarda to'ldirilgan hollarda, imlo sotuvchiga kerak bo'lgan tilda, harflar esa ingliz tilida qoladi.
Teglarni to'ldirish mahsulot kartasini yaratishning juda muhim qismidir. Teglar bozorda harakat qilishda yordam beradi va ma'lum bir mahsulot teg qidiruvlarida paydo bo'lish imkoniyatini oshiradi.
Boshqa barcha bo'limlar, maydonlar va mahsulot kartasi ma'lumotlaridan farqli o'laroq, teglar bir vaqtning o'zida uchta tilda kiritiladi.
Yetkazib berish parametrlarida sotuvchi tovarlarning logistik ma'lumotlarini, masalan, vazni, yetkazib berish bepulmi yoki etkazib berish narxini, qutidagi qismlar sonini, qutining uzunligi, kengligi va balandligini ko'rsatishi kerak.
Xususiyatlar bo'limida sotuvchi mahsulotning asosiy xususiyatlarini belgilashi mumkin, bu esa mahsulotni va uning imkoniyatlarini ko'rishni osonlashtiradi.
Variatsiyalarni yaratish uchun siz variatsiyalar bo'limiga o'tishingiz va xarakteristikalar asosida variatsiyalar guruhini yaratishingiz kerak.
Variantlar yordamida mahsulotlarni yaratish mijozlarga sotuvchining katalogida harakat qilishni va foydali ma'lumotlarni bitta doskada ko'paytirishni osonlashtiradi.
Har bir mahsulot kartasi uchta tilda saqlanishi kerak. Agar tarjima bo'lmasa, bozor bu mahsulotni to'g'rilab, boshqa tillarga tarjima qilinmaguncha uni o'chirib qo'yish va do'kon peshtaxtasidan olib tashlash huquqiga ega.